woensdag 31 juli 2013

Joosten Promogifts in Promz Magazine editie September 2013


Het gerenommeerde Nederlandse vakblad over actiemarketing en promotionele producten en diensten PROMZ Magazine, heeft een bezoek gebracht aan Joosten Promogifts. PROMZ Magazine heeft een interview afgenomen betreffende de samenwerking tussen Joosten Promogifts en Koninklijke Ten Cate (Jolique de Jaeger). Het interview gaat over ontwikkelingen in de markt en over de samenwerking en verwachtingen tussen afnemer (Koninklijke Ten Cate) en leverancier (Joosten Promogifts). In de Promz editie van september 2013 is het interview te lezen.



PROMZ Magazine is gericht op alle aspecten van actiemarketing, met speciale aandacht voor de functie van promotionele producten als effectieve tools om marketing- en communicatiedoelstellingen te bereiken.

In het blad staat nuttige en leuke informatie over nieuwe en populaire producten en diensten, over aanbieders in de branche, over originele toepassingen van producten en diensten aan de hand van cases, over wensen en eisen van de klant, over wet- en regelgeving en milieu aspecten, over het jaarlijkse monitoronderzoek en andere relevante wetenswaardigheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten